۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

سخن خالد مشعل در به کار بردن عبارت خلیج عربی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست همه می‌دانند که خلیج فارس در تمام تاریخ خلیج فارس بوده و به کارگیری عنوانی غیر از این تحریفی غیرقابل‌قبول است.
وقتی دولت ایران روی تمبرهای پستی بجای عکس ابن سینا عکس عماد مقنیه یک تروریست عرب که بیست میلیون دلار برای سرش جایزه تعیین شده بود را چاپ میکند از خالد مشعل و عربها انتظار دیگری نمیرود , عربها هم ادعا کرده اند ابن سینا و زکریای رازی دانشمندان عرب بوده اند !! از ماست که بر ماست .
جمهوری پلید ولایت فقیه این همه پول و لقمه را از گلوی ملت ایران درآورد و به خالد مشعل و حماس داد که با بیشرمی تمام نام فارس راازخلیج فارس به عربی تغییر دهد .
خالد مشعل از گروه حماس خلیج فارس را عربی میداند و عربها هم همینطور با ایران رفتار میکنند آنوقت ما سی سال از عربها طرفداری کردیم و کاسه از آش داغتر شدیم. و بخاطر این دشمنان ایران و ایرانیت سی سال سنگ آنها را به سینه زدیم, نابود بادجمهوری پلید عربی اسلامی احمدی نژاد جاسوس عربها..
بهتر است اسم کشورمان را هم بگذاریم جمهوری عربی ایران حتی اسم ایران را هم بردارید راحت شویم.
رژیمی که در ایران به دختر و پسر ایرانی تجاوز کرده در واقع نوعی عربهای اشغالگر هستند که از عربهایی مثل حماس و رهبر آن حمایت میکند که صدام را شهید و خلیج فارس را عربی میداند .
این رژیم عرب پرست ما فقط بفکر نابوی دشمن عربهاست آقا به ملت ایران چه ربطی داره بخاطر عربها شهید بشه عربهایی که خلیج فارس ما رو عربی و سه تا جزیره تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی رو متعلق به امارات عربی میدونند
اگر نگران کشتار مسلمانهاست چرا به دولت چین برای کشتار مسلمانها اعتراض نمیکنه یا دولت روسیه برای مسلمانان چچن ?

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر