۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

رد پای حزب الله لبنان در ترور دانشمند ایرانی


...ترور فیزیکدان ایرانی بدست اطلاعات خود ایران انجام شد بعد او را شهید هسته ای جا زدند : او در آخرین هفته زندگی‌اش تریبون آزادی در دانشگاه خود برای بحث درباره مسائل اخیری که در کشور اتفاق افتاده‌است برپا کرد.
به گفته احمد شیرزاد، نماینده مجلس ششم شورای اسلامی و استاد فیزیک که دوست وی بود، «در مجموع افکار و اعمال او به مسلمان‌های معتدل و میانه‌رو نزدیک بود … و در این یکی دو ساله اخیر افکار و نظراتش بسیار به جنبش اصلاحی نزدیک شده بود. در یکی دو انتخابات آخر قبل از انتخابات ریاست جمهوری به لیست اصلاح‌طلبان رای داده بود و برای آن هم تبلیغ می‌کرد» و در راهپیمایی سکوت تظاهرات اعتراضی حامیان موسوی در ایران (۲۵ خرداد ۱۳۸۸) همراه با دانشجویان خود شرکت کرده بود.
مسعود علیمحمدی استادی بود که در اعتراض به حمله نیروی انتظامی و لباس شخصی‌ها به کوی دانشگاه در شب ۲۴ خرداد، نامه‌ای به فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران نوشت و امضاهای اساتید دیگر را نیز خود وی جمع آوری کرد. تصویر این نامه نیز در وبگاه جرس منتشر شد.همسر وی نیز این نامه را تایید می‌کند.
علیمحمدی از جمله دویست و چهل تن استادان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده‌است که در آستانه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، با صدور بیانیه‌ای از میرحسین موسوی حمایت کردند. وبسایت خبرنامه دانشجویان ایران عنوان کرده که وی از امضای نامه اعتراضی به رفتار حکومت در برخورد با هواداران جنبش سبز در حوادث روز عاشورای ۱۳۸۸، خودداری ورزیده‌استهمزمان با انتشار خبر ترور این استاد دانشگاه، رسانه‌های حکومتی ایران علیمحمدی را «دانشمند هسته‌ای» معرفی کردند و برخی از خبرگزاری‌ها ادعا کردند علیمحمدی یکی از دانشمندان ارشد فناوری هسته‌ای ایران بوده‌است اما سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار بیانیه‌ای هر نوع رابطهٔ استخدامی علیمحمدی با آن مجموعه را تکذیب کرد.احمد شیرزاد، نماینده مجلس ششم شورای اسلامی و استاد فیزیک که دوست وی بود نیز در زندگینامه‌ای که از وی نوشت، فعالیت‌های علمی وی را بی‌ارتباط به فناوری هسته‌ای دانست ...................روز سه شنبه، 12 ژانویه (22 دی)، در بین عکسهای خبرگزاری فارس از صحنه انفجار در قیطریه که به کشته شدن مسعود علی محمدی استاد متعهد و انقلابی دانشگاه تهران مغرفی شده است عکسی از "ابوناصر" دستیار "حسین منیف اشمر" دیده می شود. این دو تن از اعضای ارشد "حزب الله لبنان" در تهران هستند که در جریان سرکوب جنبش سبز بارها و بارها دیده شدند. این بمب گذاری که "اقدام تروریستی عناصر ضد انقلاب و استکبار" اعلام می شود با حضور تروریستهای حزب الله در صحنه بیشتر به "دپینگ انفجار" توشط باند خامنهای شبیه است که در سالهای اول انقلاب از این حربه بسیار بهره می گرفتند. واحد مرکزی خبر در گزارش های بعدی قربانی این انفجار را استاد پنجاه ساله دانشگاه معرفی کرده و افزوده که گفته می شود وی "دانشمند فیزیک هسته ای" بود. ممنون از محسن شمس که در شناسایی چهره "ابوناصر" نقش کلیدی داشت. جالب اینکه صحنه های این انفجار بسیار شبیه به انفجارهای جنوب لبنان است




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر