۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

از امارات دلگیر نباشید تقصیر خودمان است که اسامی عربی روی زیردریایی الغدیر و تانک ذوالفقار و سفینه مصباح میگذاریم و انتظار داریم عربها اسم خلیج فارس را رعایت کنند و ادعای مالکیت عربی جزایر ایرانی را بکنند .
ملت ایران و ملت اسرائیل مردم تنهایی هستند در منطقه و همه همسایگانشان چشم دیدن این مردم را ندارند و همچنین کشور ایران در طول تاریخ از باستان تا به امروز با تمام ملت ها و کشورهای منطقه اختلاف داشته و هنوز هم کشورهای منطقه دشمن ایران می باشند اما تا کنون هیچ اختلافی بین یهودیان و ایرانیان دیده نشده است. پس چرا باید با این کشور دشمن باشیم؟

اسرائیل تنها. کشوری هست در منطقه و شاید در جهان که بدون دودوزه بازی همیشه از لفظ خلیخ فارس استفاده می کند و این در حالی است که کشورهای غربی هم برای اینکه گاهی نه سیخ بسوزه و نه کباب از کلمه خلیج فقط استفاده می کنند
کشور اسرائیل تنها کشور منطقه است که جزایر سه گانه را متعلق به ایران می دند ولی جالب اینجاست که همین کشورهای متحد استراتژیک رژیم تهران مثل سوریه و حزب الله لبنان این جزایر را مطعلق به امارات می دانند بطور رسمی
همچنین در مورد جنگ عراق نیز اسرائیل تنها کشوری بود که بصورت لوژستیک و پنهانی به ایران کمک می رساند در برابر اعراب متحد
من گاهی سخنی را می شنوم که دوستانی می گویند و در واقع مغلطه می کنند که اسرائیل در قبال شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران منافع زیادی تا کنون نصیبش شده است پس این یک توطئه بوده از سوی یهودیان!چرا که توانسته اند امتیازات فراوانی با حذف متحدی بنام محمدرضا شاه فقید از آمریکا به چنگ آورند و باعث رشد اقتصادی در اسرائیل بخاطر قطع رابطه جهان با ایران شده است. و این دوستان نتیجه می گیرند که اسرائیل بزرگترین دشمن مردم و کشور ایران است. خوب پس چرا این انگ و توطئه و انگشت اتهام را به سمت دبی و ترکیه نمی برید از سی سال پیش و هم اکنون در روز روشن دارند منابع ایران را می دوشند و می برند و تحقیرمان نیز می کنند هان؟ چطور این کشوران را مورد اتهام قرار نمی دهید و یک بار به قضاوت نمی نشینید و تازه آنان را برادران خود هم می دانید؟
آیا انتظار داشتید که در این سی سال که کشور ایران در سراشیبی سقوط به زیر چاه سقوط کرده است کشور اسرائیل هم خودش را همراه ایران و ایرانیان بدبخت می نمود؟
پس نگویید چرا اسرائیل را ساپورت می کنید و ما هم از شما نمی خواهیم که ساپورت کنید اما می توانید فقط یک نمونه از خصومت و اختلاف بین ایرانیان و یهودیان را نام ببرید؟
http://www.radiofarda.com/content/F11_Iran_UAE_Isands_Persian_Gulf/2019569.html
وزیر خارجه امارات: ایران همانند اسراییل سرزمین اعراب را وزیر امور خارجه امارات با طرح دوباره این ادعا که ایران سه جزیره اماراتی را اشغال کرده است، گفت این اقدام ایران همانند اقدام اسراییل در اشغال سرزمین‌های عربی است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه شیخ عبدالله بن‌زاید آل‌نهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی روز سه‌شنبه در سخنانی با اشاره به اختلاف کشورش با ایران بر سر سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی اظهار داشت: «اشغال سرزمین‌های عربی با هم فرقی ندارد.»اشغال کرده است


ما رو بگو که سی سال مرگ بر اسراییل گفتیم و در غم از دست رفتن زمینهای فلسطینیها و سوریه و عربها همدردی نشون دادیم و این همه فشار بین المللی متحمل شدیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر